Vstupní konzultace

Pro koho je služba určena

E-shopy začínající používat Cenový automat.

Proč je to důležité

Aby vám mohl Cenový automat přinášet ze srovnávačů maximální užitek, je třeba se ujistit, že máte v pořádku nastaveny zbožové srovnávače a tím i vstupní data pro Cenový automat. Neméně důležité je rozumět dobře tomu, jak vám Cenový automat může pomoci a co vše můžete udělat k jeho maximálnímu využití.

Jak vám tato služba pomůže

  • Získáte podrobnější informace, jak Cenový automat může pomoci právě vašemu e-shopu a co vše můžete udělat k jeho maximálnímu využití.
  • Budete mít jistotu, že vaše feedy a nastavení srovnávačů netrpí nedostatky, které degradují výkon vašeho e-shopu ve srovnávačích a budou tím také omezovat přínos Cenového automatu.
  • Osvojíte si možné cenové strategie a vhodnost jejich použití.

Obsah konzultace

Audit feedů pro srovnávače

Technická analýzu, zda vaše feedy splňuje vše, co mají a jsou v pořádku pro srovnávače, aby data z něj využily na maximum.

Kontrola nastavení Google Analytics

Nejen ve srovnávačích získáváte přesná data o tom, co se děje ve vašem e-shopu. Proto je důležité mít správně nastaveny i Google Analytics, aby čísla, kterými se řídíte při sestavování cenových strategií, byla co nejpřesnější.

Kontrola nastavení srovnávačů

Abyste mohli správně vyhodnocovat a nastavovat cenové strategie, je potřeba k tomu mít korektní data. Proto prověříme všechna důležitá nastavení jak na Heurece, tak na Zboží, zkontrolujme stav spárování produktů a kategorií, zkontrolujeme a vyhodnotíme stávající nákupy a přístupy.

Přehled vhodných cenových strategií

Jaké jsou možné cenové strategie, které z nich aktuálně používáte a které jsou nejvhodnější pro jednotlivé produktové skupiny.

Vstupní informace

  • Vstupní pohovor o vašich produktových segmentech a stávající cenové strategii.
  • Výkonnostní analýzy z Heureky.
  • Analýzy z Google Analytics.

Výsledek služby

Výstupní dokument v rozsahu 3 stran.
Jako prémii navíc obdržíte detailní report o stavu konkurenceschopnosti vašeho e-shopu na Heurece a hlavních příležitostech pro zlepšení obratu a ziskovosti.

Rozsah prací a cena

2 hodiny
1 980 Kč / 79,20 €