E-shopy začínající nebo již používající Cenový automat, které chtějí naplno využít potenciálu zbožových srovnávačů.
Návrh správné cenové strategie pro zbožové srovnávače je naprosto klíčový pro zajištění maximálního obratu a optimálního zisku z nich. S chybně nastavenou strategií nebudete využívat potenciál srovnávačů naplno a dosahovat tak nejvyššího možného obratu a zisku s optimálními náklady na propagaci.
Segmentace produktů pro jednotlivé cenové strategie
1. Vhodné k bidování
2. Vhodné pro práci s cenou
3. Velmi konkurenční
4. Nedůležité
1. Vhodné k bidování
2. Vhodné pro práci s cenou
3. Podle konkurence
4. Nedůležité produkty
Výstupní dokument v rozsahu odpovídající počtu hodnocených produktových segmentů nebo
kategorií.
Jako prémii navíc obdržíte detailní report o stavu konkurenceschopnosti vašeho
e-shopu na Heurece a hlavních příležitostech pro zlepšení obratu a ziskovosti.
Počet produktů (spárovaných) | Rozsah prací | Cena |
---|---|---|
do 10 000 | 5 hodin | 4 950 Kč / 198,00 € |
do 20 000 | 7 hodin | 6 930 Kč / 277,20 € |
do 50 000 | 9 hodin | 8 910 Kč / 356,40 € |
do 100 000 | 12 hodin | 11 880 Kč / 475,20 € |
nad 100 000 | individuálně | individuálně |
* Po domluvě je také možno vypracovat cenovou strategii jen pro vámi vybrané segmenty produktů.