Návrh cenové strategie

Pro koho je služba určena

E-shopy začínající nebo již používající Cenový automat, které chtějí naplno využít potenciálu zbožových srovnávačů.

Proč je to důležité

Návrh správné cenové strategie pro zbožové srovnávače je naprosto klíčový pro zajištění maximálního obratu a optimálního zisku z nich. S chybně nastavenou strategií nebudete využívat potenciál srovnávačů naplno a dosahovat tak nejvyššího možného obratu a zisku s optimálními náklady na propagaci.

Jak vám tato služba pomůže

  • Získáte detailní návrh optimální cenové strategie pro dosahování požadovaného maximálního výkonu ze zbožových srovnávačů při optimálních nákladech na propagaci.
  • Odhalíme vám skrytý potenciál v jednotlivých produktových segmentech.

Obsah konzultace

Segmentace produktů pro jednotlivé cenové strategie

1. Vhodné k bidování
2. Vhodné pro práci s cenou
3. Velmi konkurenční
4. Nedůležité

1. Vhodné k bidování

  • Mám správně cenu?
  • Biduji správné produkty?
  • Tabulky s příslušnými konkrétními kategoriemi a vybranými důležitými produkty
  • Rozdělení a zamyšlení se nad sezónou a dalšími vlivy, upřesnění strategie

2. Vhodné pro práci s cenou

  • Zaměřeno na pozici
  • Zaměřeno na cenu (max/min)
  • Skupiny produktů nebo kategorií a doporučení nejvhodnější strategie s odůvodněním

3. Podle konkurence

  • Vytipované segmenty
  • Vypíchnuté produkty a kategorie, např. super maržové, ale vysoce konkurenční (na základě vstupního pohovoru)

4. Nedůležité produkty

  • Okrajové produkty
  • Nízká cena nebo marže
  • Malé prodeje

Vstupní informace

  • Vstupní pohovor o vaší stávající obchodní a cenové strategii a požadovaných cílech.
  • Výkonnostní analýzy z Heureky.
  • Analýzy z Google Analytics.

Výsledek služby

Výstupní dokument v rozsahu odpovídající počtu hodnocených produktových segmentů nebo kategorií.
Jako prémii navíc obdržíte detailní report o stavu konkurenceschopnosti vašeho e-shopu na Heurece a hlavních příležitostech pro zlepšení obratu a ziskovosti.

Rozsah prací a cena

Počet produktů (spárovaných) Rozsah prací Cena
do 10 000 5 hodin 4 950 Kč / 198,00 €
do 20 000 7 hodin 6 930 Kč / 277,20 €
do 50 000 9 hodin 8 910 Kč / 356,40 €
do 100 000 12 hodin 11 880 Kč / 475,20 €
nad 100 000 individuálně individuálně

* Po domluvě je také možno vypracovat cenovou strategii jen pro vámi vybrané segmenty produktů.