Zcela jsem přepracovali pravidlo Cena dle konkurence, které je nyní maximálně flexibilní a poskytuje skvělé možnosti, jak nastavit vaše ceny podle více e-shopů a nenechat tak vaši konkurenci utéct. To posouvá celkové možnosti Cenového automatu o další kus kupředu. Co je tedy nového? Co je tedy nového?
Můžete u produktu zadat více konkurenčních e-shopů. Chytrý našeptávač zadání výrazně zjednoduší a zrychlí.
Jelikož teď můžete pracovat s více konkurenčními e-shopy, jsou možnosti stanovení tzv. referenční ceny (od které se bude dále bude vypočítávat vaše prodejní ceny) velmi flexibilní.
a) První nalezený v pořadí
Referenční cena se stanoví od prvního nalezeného e-shopu (z vašeho seznamu) v produktové kartě Heureka. Pokud tedy první e-shop v seznamu aktuálně produkt nenabízí, druhý e-shop ho nabízí (je na produktové kartě), nastaví se referenční cena dle druhého e-shopu.
Pořadí e-shopů ve vašem seznamu můžete jednoduše měnit přetažením názvu e-shopu na požadovanou pozici.
b) Nejnižší nebo nejvyšší cena
Ze všech e-shopů nalezených v produktové kartě se použije nejnižší nebo nejvyšší cena.
c) Průměrná cena
Ze všech e-shopů nalezených v produktové kartě se vypočte průměrná cena.
d) Medián cen
Ze všech e-shopů nalezených v produktové kartě se vypočte medián cen.
Výše uvedenými způsoby se vypočítá referenční cena. Vaši prodejní cenu pak stanovíte jako odstup od této referenční ceny. Odstup můžete jako obvykle zadat v absolutní částce (Kč/€).
V detailu produktu se zobrazuje aktuálně vypočtená referenční cena.
Tento nový způsob zadávání pravidla je možný na všech obvyklých místech v Cenovém automatu:
Stávající pravidla Cena dle pozice byla převedena do nového formátu tak, aby byla zachována jejich původní logika nedošlo tak ke změně ceny:
Vaše stávající pravidla Cena dle pozice tedy nemusíte teď nijak upravovat, budou fungovat jako doposud.