E-shopy začínající používat Cenový automat.
Aby vám mohl Cenový automat přinášet ze srovnávačů maximální užitek, je třeba se ujistit, že máte v pořádku nastaveny zbožové srovnávače a tím i vstupní data pro Cenový automat. Neméně důležité je rozumět dobře tomu, jak vám Cenový automat může pomoci a co vše můžete udělat k jeho maximálnímu využití.
Audit feedů pro srovnávače
Technická analýzu, zda vaše feedy splňuje vše, co mají a jsou v pořádku pro srovnávače, aby data z něj využily na maximum.
Kontrola nastavení Google Analytics
Nejen ve srovnávačích získáváte přesná data o tom, co se děje ve vašem e-shopu. Proto je důležité mít správně nastaveny i Google Analytics, aby čísla, kterými se řídíte při sestavování cenových strategií, byla co nejpřesnější.
Kontrola nastavení srovnávačů
Abyste mohli správně vyhodnocovat a nastavovat cenové strategie, je potřeba k tomu mít korektní data. Proto prověříme všechna důležitá nastavení jak na Heurece, tak na Zboží, zkontrolujme stav spárování produktů a kategorií, zkontrolujeme a vyhodnotíme stávající nákupy a přístupy.
Přehled vhodných cenových strategií
Jaké jsou možné cenové strategie, které z nich aktuálně používáte a které jsou nejvhodnější pro jednotlivé produktové skupiny.
Výstupní dokument v rozsahu 3 stran.
Jako prémii navíc obdržíte detailní report o stavu konkurenceschopnosti vašeho e-shopu na Heurece
a hlavních příležitostech pro zlepšení obratu a ziskovosti.
2 hodiny
1 980 Kč / 79,20 €